Friday 1 April 2011

ditag oleh citfarah. :)

thanks miza sbb tag. hehehe. wlpn xde mse. curi gak masa. hahah.
jom jawap soalan pekse ni :-

1) Adakah anda rasa anda HOT?

 hot gak la, tgk kepala angin.hahah


2) Upload gambar Wallpaper/Pic anda guna sekarang?


:)

3) Cerita pasal gambar

cop! gambar nie je ade kt lappy nie. huhuhu
hmmm..gambar nie diambil oleh paparazi oleh adik iekin.hahahah
mengilak tgk ktorang buat drama kt Jusco Seremban. :P


4) Bila kali terakhir makan ayam?

tadi! hahah


5) Lagu terakhir yang anda dengar.

Agnes Monica - Ku Sanggup! *layan perasaan jap.



6) Apa anda buat semasa menyelesaikan tag ini ?

oh! saya sedang bekerja. hahah :P



7) Selain nama sendiri, anda dipanggil apa?
-pae
-faiz
-eza
-sapae!


8) Tag 8 org.

keqna
mira
didi
tia
zura
nana
bie
zue


9) Siapakah no 1 anda? (merujuk soalan 8)

keqna saya! luve u. <3<3<3


10) Katakan sesuatu dengan no 5. (merujuk soalan 8)

die sgt mengilak dgn saye! euuww. hahaha


11) Orang no 3 berhubung dgn siapa? (merujuk soalan 8)

die kekasih lama saya la! hahaha


12) Bagaimanapula dgn no 4. (merujuk soalan 8)

 seorang yg sgt kuat. ;)


13) Pesanan buat no 6. (merujuk soalan 8)

senyum selalu. oke! 
suka tgk senyuman nana.


14) Kata-kata cinta buat no 2. (merujuk soalan 8)

syg mira sgt! hahah


15) Adakah no 7 & no 8 mempunyai persamaan? (merujuk soalan 8)

mereka sgt cun! ;)


16) Berikan 5 perkara yg anda tau mengenai org yg anda tag no 1.(merujuk soalan 8)

suka nasihat saya.
suka pujuk bila saya nangis.
sgt baek hati.
suka menjerit sekuat hati. hahah
sayang keqna! 


17) Persamaan antara kambing dan lembu.

dorang makan rumput! hahaha


18) Perasaan bila menjawab tag ini ?

macam-macam ada haa!


19) Gay or Less?
oyeah! saya perempuan sejati! hahaha

*ermmm...penat gak jawap soalan pekse nie! hahaha :P

5 comments:

  1. awk! sye tag awak lg. jom la jenguk2!

    ReplyDelete
  2. haha.awak buat saye tersenyum lagi.syg awak kot! <3

    ReplyDelete
  3. so sweet..!!
    saya num 1..thanks sayunk..!!
    luv u..
    muah muah..
    sangat terharu dan tersengeh-sengeh..!!
    sorry if saya suka jerit-jerit :)

    luv u dear...!!

    ReplyDelete
  4. holaulala : oke..thnks. ;)
    zura : taw itu. hahah
    miza : muahhxx! :P
    keqna : kte syg keqna sgt! <3

    ReplyDelete